miscast blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2005

happy

Hehe..trochę mam do napisania po ostatniej notce..najważniejsze?Klaudia po zaatakowaniu mnie sms’owo w końcu chyba dała se spokuj i chyba do wizyty domowej nie dojdzie(jeżeli już to u niej;p)..a dlaczego:]To mój sekret^w^.Zrezygnowała..czemu?Może nie sądziła,że na te bzdety co wypisze moze być taki odzew..hehe..KOCHAM WAS LUDZISKA!!I bądźcie pewni,że też stanę po waszej stronie:):)!!Muszę powiedzieć jedno..w takich sytuacjach (np.nawet tak głupich jak ta) poznaje się prawdziwych przyjaciół,więc niekiedy są potrzebne..ale aby nie zbyt często;p;p

~ * * ~

Święta..święta i po świętach..było ok.Lepiej niż w zeszłym roku:)Pierwszy dzień świąt jadł ze mną śniadanko Roger..
I aż muszę wspomnieć,że przypadkowo zjadł ciastko mojego psa..bo dałam mu do potrzymania nic nie mówiąc a on myślał,że to dla niego;p Jak zobaczyłam go pałaszującego to ciacho to przez dobre 5min zwijałam się ześmiechu a jak on nie skapnął o co biega i dalej je pałaszował to mało nie zeszłam na tamten świat..ale jak udało mi się wykrztuśić z siebie,że to btyło dla psa to zebyście widzieli jego minę :D:D:D
W każdym bądź razie wisi mi dwa DUŻE lizaki,bo przegrał zakład;]:]

~ * * ~

Później wpadła do mnie moja kochana HIME!!Pooglądaliśmy GTO (ost) i of course razem się zaczęłyśmy ślimaczyć:]:]

~ * * ~

Pogoda za oknem ładna..ale ja słyszałam,że ma być ochłodzenie..śnieg z deszczem..SHIT:/:/ Ale jakby co,to aj nic nie mówiłam;p;p

~ * * ~

Ostatnio na moje Laye zapolował pan Niki Tse..no co ja poradzę,że tak mnie na niego wzięło..a dlaczego to chyba widać:]Takie ciasteczko to by się chciało schrrrr~~~~upać ^w^

~ * * ~

No i coś jeszcze:]?hehe..po zassaniu od Nanishii klipu pana A.Sakurai-”Sacrifice” a następnie albumu znowu odbiło mi na jego punkcie…Faye miała rację!On jest jak wino – im starszy tym lepszy:}:}

~ * * ~

no a aj nadal czekam na cd’ka Diru..”Tea House” chyba też juz szlg trafia=.=;

~ * * ~

BUŹKA dla wszystkich!!!!!

scared
~ * * ~

Na początek trochę komedii..jak chcecie się poturlać ze śmiechu to zapraszam do poprzedniej notki komentarzy „Klaude Kyokai la Bruis” oraz „Majean”..poprostu ja z takiej głupoty aż wymiękłam,ale ich nie wywaliłam..nie będę innym zabierać przyjemności zachłyśnięcia się ze śmiechy :]:]

~ * * ~

Zmiana lay’a..dość już miałam tych ‚bezosobowych’ dlatego też teraz ugościłam pewnego młodzieńca (tylko o 2lata starszego odemnie O.O!!) o namiarach -> Nicholas Tse..Miooo~~~~dzio!!!

~ * * ~

teraz zaległe odp. co do moich Miśków z poprzedniego tematu:]
~~~~~~
Hime->Nieoficialna?Bo masz Keja:]My ze sobą to tylko tak cichaczem a i tak all wiedzą;p;p
~~~~~~
Agiaja->dzięki Słońce za foty:]Jeszzce raz gomen za te autografy;_; Odbije ci te co mam jak chcesz:]!No i pamiętaj,że ja też za tobą tęsknie =^w^=!!
~~~~~~
Roger-> a no nie ma sprawy byśmy się zebrali i gdzieś wyruszyli w teren..wiesz,fajnie się bawiło bo ja znam TYLKO fajne osoby:]!
~~~~~~
Martosh->Ciiii!!!Nie tak głośno!Nie wszyscy muszą wiedzieć;p;p (HUGS)
~~~~~~
Kate->Cos rzadko tu ostatnio zaglądasz..i jasne,ze Cię pamiętamy,bo kto by mógł zapomnieć:]..Acha..ps..NIE podrywaj mi mojej żony:]!A niki RULEZ:P:P:P!!
~~~~~~
Sorciu->Kiedyś się spotkamy..a co do trójkącika..najpierw czeka mnie noc poślubna a potem się pomyśli;p;p
~~~~~~
Minami->wejdź an forum,jak poczytasz to zejdziesz ze śmiechu…cóż aj tylko zacytowałam:]Listu jeszzce nie dostałam..ale czekam i to z niecierpliwością:]!!

~ * * ~

No to spóxnione odpowiedźi już gotowe…Dwa ostatnie pominęłam..mogłam wywalic,ale nie robi się tego z dowodami rzeczowymi tym bardzeiej,że zazwyczaj potem winę zwala się na mnie..a jak to skomentuję?Że co poniektórym się coś potentegowało lub mają jakieś urojone urazy…lub słuchają Kwazimoda..whatever..Nie będę się przejmować gówniarami:]Chociaż ceni się jedno..że po tak długim czasie szlifowania mnie za moimi plecami odważyły się mi to powiedźieć..no dobra napisać,bo osobiście to by chyba ze strachu zeszły;p;p

~ * * ~

Cóż moge dodać…
NARESZCIE WIOSNA!!!!Ale się na nią czekało!!!!Można pochować te all grube swetry,szliki,kórtki…won do szafy na saaaamo dno:]

~ * * ~

Ogólnie w życiu nic nowego..nie jest źle nawet powiem,że jest lepiej:]
Popatrzcie..masa przyjaciół i to nie pierwszych lepszych,znam same wspaniałe osoby,więc czemu ma być źle:]?ŚCISKANKA dla was wszystkich!!!Dzieki,że jesteście:]!!!CMOK

No to fotki już są i proszę ciekawskich o looknięcie na stronkę ->http://miscast2.tripod.com<-:]:]

~ * * ~

Koncert..koncert..i po koncercie:]Było naprawdę extra!I pomimo,ze nie udało mi się z nimi foty strzelić to przecież mam tą z CP a na dodatek złapałam kostkę Koziego!!Ale jest ‚zjechana’ mówię wam:]
Jedyne co irytowało i nie tylko mnie,to pewne dzieciaki z Łodźi,co przyjechały popiszczeć..żenada..Nic dziwnego,że Kozi jedną kopną..ale widocznie za słabo;p No i to nie ja jedna tak sądzę..aż było mi tam przed EoD’em za nie WSTYD :/
Potem ‚mała’ potańcówka..mała jak mała!Przez kolejne dwa dni nie ruszałam szyją;p!W życiu się jeszcze tak nie rozkręciłam!!Nie ma to jak dobra muzyka!!Szkoda tylko,ze kogoś rozbolała głowa..bo mogło być jeszcze lepiej,prawda Kate:]?
No i najważniejsze…wracaliśmy gromadką a przed wyjsciem zaręczyłam się!!!Tak,tak!!Zgadujcie z kim??Z MIZUKI!!!Nawet jej srebrną obrączkę dałam i pasowała jak ulał…no to teraz tylko na noc poślubną czekać,ne złotko ^w^
No więc mam oficialną żone-(Mizu-chan),nieoficialną-(Hime) i kooofffaną Omiś *w*!!Life is SWEET!!!Żyć nie umierać!!!
Poznałam też kolejną osóbkę która mnie znała a ja ją niet…to już mnie nie dziwi,w końcu taka jest cena popularności;p;p Niedługo zacznę autofrafy rozdawa;};}Tak więc pozdróweczka dla Ponczka!!Musisz KONIECZNIE jeszcze upiec te przepyszne CIACHA!!Żałuję,ze zgarnęłam wtdy tylko jedno ;_;

~ * * ~

No i ostatnio byłam też na imprze u ludu z pracy..zawlokłam ze sobą Aglaję i jej chłopaka:]
Ale się rozkręciła dyskusja na temat paskudztwa Włochów!Oni doprawdy są OBLEŚNI!!I to nie tylko moje zdanie..wszyscy byli jednogłośni…Doprawdy nie wiem komu może się podobać taka zmora…chyba,że ktoś ma spaczoną osobowość i zadawala się byle kim oby tylko był zdolny do wiadomych celów;p

~ * * ~

Na stronke powrzucałam fotki z Poznania..Z koncertu EoD’a w „No Mercy” no i moją twórczą sesyjkę..no co?.?Tak to jest kiedy narcyz ma aparat i mu się nudzi;p;p Są tam także fotki mojego przecudownego psiaka-Jantarka <3<3<3!!!

~ * * ~

Coś jeszcze…?Napewno o czymś zapomniałam^^”Z Rogerem planujemy zrobienie kolejnej sesyjki zdjeciowej..no i zaciągnę też Hime:]No a jak Spotkam Omisia i Mizu To z nimi sesyjka będzie pikantna;p;p!!Już się doczekać nie mogę =^w^=!!

~ * * ~

No i znowu się rozpisałam i o czymś pewnie zapomniałam..ciekawe czy ktoś znów bedzie próbował się dowartościować dając mi jakieś żenujące rady_^_..oby nie,bo już nie wytrzymuję ze śmiechu:D:D!!

listless

No to niedługo koncert Eve of Destiny..spotkam masę znajomych i jestem HAPPY *.*!!Zostałam też zaproszona do Omiśia na 18tkę…nareszcie cię zmolestuję skarbie ^w^!!

~ * * ~

Ostatnio musiałam usunąć śmieć z bloga..wyobraźcie sobie że ktoś zaczął mnie pouczać jak mam się zachowywać..nuuuuudyyyyy..poprostu nadal jeszcze tarzam się ze śmiechu..co za tupet.Może najpierw niech sama dorośnie,bo to,że zlaicza każdego na swojej drodze nie czyni ją dorosłą osobą..piszę bezimiennie aby nie zrobić jej wstydu..chociaż i tak już go ma pomimo że nie zdaje sobie z tego sprawy..ale co ja się bede przejmować sama sobie na taką opinię u ludzi zapracowała:]:]!!

~ * * ~

Małe słówko do Kate..
Słuchaj kotku,ile razy mam ci powtarzać że ja i Roger to tylko (albo aż,bo o prawdziwych przyjaciół,bezinteresownych to teraz trudno) przyjaciele?..my znamy się praktycznie od dziecka,więc nie wywołuj wojny bo ją przegrasz.Gra nie warta świecznki..
Nie stawiaj Mu też warunków jak ma się zachowywać i czego ma nie robić,bo osoby które mają szacunek do samej siebie i w siebie wierzą nie dają się kierowac innym osobą.
Zależy mu na tobie więc nie dramatyzuj tylko staraj się to utrzmać!Jest dobrze,więc o to dbaj i nie rób z igły wideł tzn.nie dawaj się podpuszczać innym osobą..nie ma to jak zazdrość,pamietaj o tym!!:]!!

~ * * ~

Coś jeszcze..taaak..wiecie,ze u kolejnej osoby trafiłam na czarną liste..poprostu nie ma to jak brak nudy=^_^=
A czemu?Miałam już dosyć dąsów tej osoby..jej zachowanie zaczęło mnie delikatnie mówiąc „denerwowac” więc po co miałam się z nią dalej męczyć?.? jak do kogoś coś mam,to tego nie ukrywam,nienawidze dwulicowości:]!

~ * * ~

Psiak…a czuje się dobrze i jest happy:]Ja też bo mam drugiego ‚namacalnego’ przyjaciela:]

~ * * ~

Mam uż foty z Poznania…ale musze je najpierw poskanować..żałuję tylko,że na większości z nich praktycznie nas nie widać..ta kobitka robiła foty jakby to nie ans chciała ująć…do kitu!!!Ech…

~ * * ~

A pewnie ktoś się zastanawia co u Rogera?A no bardzo dobrze:]Ostatnio grałam u niego w „Onimushe3″ (Ah ten Kaneshiro*.*!!) „Devil may cry 3″ (Dante..jak boga kocham to jest SUGI!!Potwierdzenie to tylko kwestia czasu;p;p)
W ten weekend of course byliśmy razem i znowu zleciał diabelsko szybko…ale niedługo następny i następny..hehe:]:]
A jaki film lookneliśmy?”Police Story 5″ – Nicholas Tse wymiata..miooodziooo!!!

~ * * ~

Ostatnio na mojej ścianie płaczu zawisł Aiji z Pierrota..on naprawdę ma coś z Sugizia =^_^=!

~ * * ~

No to chyba narazie na tyle…

happy

~ * * ~


Na początek super, extra, hiper nowinka..mam nareszcie psiaka!!Golden i wabi sie Jantar:)Jest ślepy i dlatego dostaliśmy go za darmo,ale musze przyznać,że wcale nie zachowuje się jakby nie widział.Strasznie pokochałam tego psiaka…to taki jeden wielki (no narazie jeszzce mały) Misio:)
A oto i Jego fotki:)

Jantar1.jpgjantar3.jpgJantar2.jpg

Jak sami widzicie,przecudowny psiak:)!

~ * * ~


A teraz cos innego…za tydzień koncert EoD’a..na mnie jest zaklepanych az 12-ście biletów..jak się ktoś wycofa to UDUSZĘ ^w^!!Za tydzień w sobotę,też impra u Fryderyka..no i Kate jak i Roger jada ze mną..a jak:]!!

~ * * ~


W tę sobotę znowu maratonik filmowy..miała wpaść jeszcze Aglaja,ale moje Słoko się rozchorowało;_;..Ależ my długo się nie widziałysmy..a mieszkamy parę przystanków od siebie;_;

~ * * ~


No to by było chyba na tyle…jutro zobacze foty z Poznania..no ciekawa jestem..podobno na jednym,które jest robione z daleka to ja i Roger wyglądamy jakbysmy się całowali..ale ja nic nie mówiłam;p;p;p

~ * * ~


Uściski dla wszystkich:*:*!!

relaxed

~ * * ~

Khm….czas na uaktualnienie mojego bloga..aż się boję,bo potem znowu będa jakies głupie przypuszczenia co do mnie i mojego przyjaciela..ale co mi tam =^_^=!!

~ * * ~

POZNAŃ!!!!
To była przygoda;];]!!
Pociąg miał być o 18tej a że dopiero na centralnym nas uświadomiono,że to pociąg sypialny więc pojechaliśmy tym o 22.50..to dopiero początek:]
Kiedy już znaleźliśmy się w pociągu to zaczęło sie szukanie miejsc..no i spoczeliśmy w przedziale z paroma osobnikami płci męskiej którzy byli spoko:]
Podróz miała trwać 2.30min a okazało się,że znowu błąd!Trwała 3.50min…no i na miejscu byliśmy około 3ciej nad ranem_^_..

~ * * ~

Przygody..kanar który się przypieprzył i zgrywał warzniaka..przynajmniej jak ja mu powiedziałam,”zwróci mu się za tusz do długopisu”:P Nawet ludzie z przedziału zaczęli mu puszczać jakieś aluzje ale ten trwał twardo w swoim postanowieniu wlepienia nam ‚kary’..aż chciałam się go spytać czy oglądał ‚Kontrolerów’ i czy pamiętą tą scenę z kibolami;p;p..

~ * * ~

Dotarliśmy…Roger spał smacznie i pomimo tego,że dojechaliśmy to i tak tego nie zakumał wystarczająco szybko i trzeba byłom czekać na mroźie na jego tatę..już myślałam,że zacznie biegać od gościa do gościa i pytać – „Tata…;_;”..bwahaha!!!

~ * * ~

Do chałupki dotarliśmy około 4-tej..wcześniej Roger sie nabijał,że pewnie w jakiejś spelunie mieszka…no i wchodzimy do kamiennicy..
pierwsze wrażenie..niezaciekawe..
drugie – „Uważajcie nie ma światła na klatce..” O.O…
trzecie..smrud stęchlizny i widok „delikatnie” zdewastowanych i podrapanych drzwi od piwnicy…
nie ma to jak wcześniejsza dawka horrorów..do tego schody drewniane..nie no to wszystkobyło aż ponadto..czekałam tylko kiedy znajdę się w piwnicy czyli kiedy się schody zawalą..kiedy wzrok się trochę przyzwyczaił do ciemności..i staneliśmy przed drzwiami do mieszkania..spojrzenie w dół na okno..powybijane szyby..O.O…weszliśmy do mieszkania i..SZOK!!Chałupa zajebista!!!Wyremontowana i wogóle istny raj!!Ile to razy powtarzamy sobie by nie oceniać wszystkiego po wyglądzie i pierwszym wrażeniu..oto mamy przykład,że bywa to mylne..ale nie zawsze;p;p;p!!

~ * * ~

Oczywiście otrzymaliśmy do zagospodarowania osobny pokój:]w którym były DWA OSOBNE ŁÓŻKA..hehe..ale i tak na przeciw siebie;p;p Dzielił nas tylko stolik czego strasznie żałuję,bo w nocy było naprawdę gorąco..nawet do piania go zmusiłam:]:]Whatever..nie będę opisywać szczegułów bo i tak mi nie uwierzycie,że NIC między nami nie było;p;p!!

~ * * ~

Na drugi dzień wielki wypad na miasto..zobaczyłam te kurewskie koziołki które się NIE TYRKAJĄ!!!Co za sensacja.._^_..no comment..niektórzy to mają krzywo pod sufitem..

~ * * ~

Powrót do domu na coś ciepłego…Mijaliśmy GejPark w którym tez mamy foty;p;p
Potem na stacje,bo pociąg miał być o 18.40..no i go NIE BYŁO!!Tym samym wracaliśmy dnia następnego o 5.40 rano..^^”
Skoro tak wyszło to mieliśmy cały wolny dzień..fotek powstało multum,zjerzdzaliśmy na dupie z górki.były wyścigi kiboli (samochodowe) przed stadionem Lecha..No i obiad w Pizza Hut..no i moją dietę szlag trafił:/

~ * * ~

powrót był HardCore!Odrazu po przyjeździe do roboty_^_..ale było extra!!Foty będą niedługo i je postaram się powrzucac na moją stronkę:]

~ * * ~

No to chyba tyle z mojego BIG wyjazdu…niedługo koncert EoD’a..i znowu będą atrakcje..bo ktos czegoś nie potrafi zrozumieć i bierze pod uwage komentarze jakiś głupków:/

~ * * ~

No to sciskanko!!!Acha!!mam już nawet foty z Rogerem w kościele ale nie ślubne:]..większość fot jest z zaskoczenia,bo nie zdążyliśmy się nawet dobrze ustawić i już „błysk”..Te będa najciekawsze;];]

~ * * ~

Ściskanka dla wszystkich:***!!!


  • RSS